Jsem Martina Březinová, HR konzultantka. Mám za sebou 15 let zkušeností v oboru HR prakticky ze všech oblastí HR – recruitmentu, onboardingu, HR poradenství ohledně zaměstnanců, vedení lidí, řešení různých situací se zaměstnanci, Zákoníku práce, s péčí o zaměstnance a jejich motivaci, s nastavováním HR procesů a jejich tvorbou, práci s talenty, vzděláváním a rozvojem zaměstnanců, odměňováním a benefity až po odchod zaměstnanců. Pracovala jsem pro menší i velké společnosti z oblasti IT – EDS, Accenture, Asbis, nebo pro retailové společnosti – Makro, Kaufland. Svoji pracovní kariéru jsem začala v IT jako lektorka informačních systémů, kde jsem pracovala 5 let. Od vzdělávání nebylo daleko k personalistice , kde jsem působila na pozicích HR Asistentky, HR Generalisty, přes HR Business Partnera až po HR Managera. Nabrala jsem desítky nováčků, pomáhala jsem manažerům s vedením týmu a starala jsem se o stovky zaměstnanců. Vytvářela jsem příjemné pracovní prostředí a firemní kulturu, budovala jsem přátelské vztahy a posouvala jsem kvalitu HR služeb. Mám zkušenosti se založením HR oddělení od začátku, nastavováním a vytvářením HR procesů, nastavením komunikace i digitálním HR Marketingem a Employer Brandingem.
Aktuálně pracuji jako OSVČ – Freelancer. Pokud sídlíte v Praze nebo ve Středočeském kraji, ráda se s Vámi setkám osobně a mohu do Vaší firmy i osobně docházet dle dohody. Pro jakoukoliv HR konzultaci jsem k dispozici také online i pro firmy z jiných krajů v České republice.